Heineken jde do fotbalu

Tváří pivní značky Heineken bude v Americe opět herec Neil Patrick Harris, známý zejména ze sitkomu Jak jsem potkal vaši matku. Oznámil to její marketingový šéf Nuno Teles s tím, že brand také výrazně posílí své výdaje na digitál – z loňských 20 % z celkového komunikačního rozpočtu na letošních 30 % – a zaměří se na podporu fotbalu. Stal se totiž jedním ze sponzorů severoamerické soutěže Major League Soccer. Heineken USA utratil loni za nákup médií podle agentury Kantar 150 milionů dolarů.

null

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen