Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Heineken jde do fotbalu

Tváří pivní značky Heineken bude v Americe opět herec Neil Patrick Harris, známý zejména ze sitkomu Jak jsem potkal vaši matku. Oznámil to její marketingový šéf Nuno Teles s tím, že brand také výrazně posílí své výdaje na digitál – z loňských 20 % z celkového komunikačního rozpočtu na letošních 30 % – a zaměří se na podporu fotbalu. Stal se totiž jedním ze sponzorů severoamerické soutěže Major League Soccer. Heineken USA utratil loni za nákup médií podle agentury Kantar 150 milionů dolarů.

null

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu