Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

FlashScore i Sazka lákají sázkaře novými spoty

Minulý týden se na sportovním televizním kanálu Eurosport rozběhly spoty, které lákají evropské sázkaře na on-line výsledkový portál FlashScore. Kampaň si objednala firma s českými kořeny LiveSport Media, která tento portál provozuje. Do jejího portfolia spadají i další výsledkové portály – například livescore.in, scoreboard.com nebo soccerstand.com. Spoty, které běží v několika jazykových mutacích, vytvořila komunikační agentura BeefBrothers. Sponzorské vzkazy, jež jsou součástí kampaně, uvidí i diváci České televize, především v době konání mistrovství světa v hokeji. Šéfem marketingu firmy LiveSport Media je bývalý šéf marketingu Sazky Jan Hortík. Právě Sazka v současnosti realizuje také několik reklamních aktivit, které propagují její soutěže Šťastných deset a Sazka losy. Pro hru Šťastných deset vzniklo celkem sedm různých exekucí televizních reklamních spotů, z nichž tři jsou cíleny na začínající a čtyři na zkušenější hráče. Kampaň připravuje agentura VCCP, digitální kampaň měla na starost agentura Symbio Digital a produkci spotů zajistila společnost Boogie Films. Kampaň Sazka losů připravila agentura Packshot. Kromě televize běží obě kampaně i ve všech ostatních mediatypech. (Více na str. 15)

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)