Minulý týden se na sportovním televizním kanálu Eurosport rozběhly spoty, které lákají evropské sázkaře na on-line výsledkový portál FlashScore. Kampaň si objednala firma s českými kořeny LiveSport Media, která tento portál provozuje. Do jejího portfolia spadají i další výsledkové portály – například livescore.in, scoreboard.com nebo soccerstand.com. Spoty, které běží v několika jazykových mutacích, vytvořila komunikační agentura BeefBrothers. Sponzorské vzkazy, jež jsou součástí kampaně, uvidí i diváci České televize, především v době konání mistrovství světa v hokeji. Šéfem marketingu firmy LiveSport Media je bývalý šéf marketingu Sazky Jan Hortík. Právě Sazka v současnosti realizuje také několik reklamních aktivit, které propagují její soutěže Šťastných deset a Sazka losy. Pro hru Šťastných deset vzniklo celkem sedm různých exekucí televizních reklamních spotů, z nichž tři jsou cíleny na začínající a čtyři na zkušenější hráče. Kampaň připravuje agentura VCCP, digitální kampaň měla na starost agentura Symbio Digital a produkci spotů zajistila společnost Boogie Films. Kampaň Sazka losů připravila agentura Packshot. Kromě televize běží obě kampaně i ve všech ostatních mediatypech. (Více na str. 15)