Reklama
Megaboard

„Ferrero zabíjí orangutany“

Italská cukrovinářská společnost Ferrero, která je výrobcem oříškového krému Nutella, čelí ve Francii aktivistické antikampani. Ta upozorňuje na to, že k výrobě Nutelly Ferrero využívá palmový olej a přispívá tak k ničení deštných pralesů, které jsou mýceny kvůli zakládání palmových plantáží. Protože deštné pralesy jsou domovem orangutanů, využili aktivisté motiv opičí lebky coby kelímku Nutelly. Není to zdaleka poprvé, co ochránci přírody zaměřili svou pozornost na společnosti využívající palmový olej. Antikampaně protestující proti nákupu jejich výrobků už zažily společnosti Nestlé se značkou čokoládových tyčinek KitKat nebo PepsiCo a její značka křupavých lupínků Doritos. Oba tyto produkty potřebují ke své výrobě palmový olej.

null

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále