„Ferrero zabíjí orangutany“

Italská cukrovinářská společnost Ferrero, která je výrobcem oříškového krému Nutella, čelí ve Francii aktivistické antikampani. Ta upozorňuje na to, že k výrobě Nutelly Ferrero využívá palmový olej a přispívá tak k ničení deštných pralesů, které jsou mýceny kvůli zakládání palmových plantáží. Protože deštné pralesy jsou domovem orangutanů, využili aktivisté motiv opičí lebky coby kelímku Nutelly. Není to zdaleka poprvé, co ochránci přírody zaměřili svou pozornost na společnosti využívající palmový olej. Antikampaně protestující proti nákupu jejich výrobků už zažily společnosti Nestlé se značkou čokoládových tyčinek KitKat nebo PepsiCo a její značka křupavých lupínků Doritos. Oba tyto produkty potřebují ke své výrobě palmový olej.

null

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen