Britské zastoupení Škody Auto představilo na konci února nový reklamní spot na Fabii třetí generace. Nazvalo jej „test pozornosti“. Během jednoho týdne dosáhla tato reklama víc než milionu zhlédnutí na YouTube. Působivým způsobem si totiž hraje s lidskou myslí. Spot řeší otázku, kolik pozornosti si získá nová Fabia, je-li ponechána na obyčejné ulici. Nehybná kamera zachycuje v různých časových momentech Fabii zaparkovanou u chodníku v nějakém menším městě a sleduje všechny, kdo vůz míjejí – bez povšimnutí kolem něj projde zhruba sedmnáctiletá dívka v červené minisukni a černých kozačkách, žádnou pozornost Fabia nevyvolá ani u starší osoby s pejskem v náručí, která se objeví ve dveřích domu. Ale než reklama skončí, pochopíte, že si auto získalo pozornost opravdu mimořádnou. Spot vytvořila pro Škodu UK agentura Fallon.