Fabia zaujme

Britské zastoupení Škody Auto představilo na konci února nový reklamní spot na Fabii třetí generace. Nazvalo jej „test pozornosti“. Během jednoho týdne dosáhla tato reklama víc než milionu zhlédnutí na YouTube. Působivým způsobem si totiž hraje s lidskou myslí. Spot řeší otázku, kolik pozornosti si získá nová Fabia, je-li ponechána na obyčejné ulici. Nehybná kamera zachycuje v různých časových momentech Fabii zaparkovanou u chodníku v nějakém menším městě a sleduje všechny, kdo vůz míjejí – bez povšimnutí kolem něj projde zhruba sedmnáctiletá dívka v červené minisukni a černých kozačkách, žádnou pozornost Fabia nevyvolá ani u starší osoby s pejskem v náručí, která se objeví ve dveřích domu. Ale než reklama skončí, pochopíte, že si auto získalo pozornost opravdu mimořádnou. Spot vytvořila pro Škodu UK agentura Fallon.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk