Air uvádí Kanibala Lejstra

Green Team agentury Ogilvy & Mather připravil pro Air Bank dvě nové reklamy se zatím stále populárními postavami „hodného“ a „zlého“ bankéře. Televizní spoty s názvem Dezinfekce a Kanibal Lejstr vycházejí z toho, že už dnes každý týden změní banku okolo 2500 lidí, další by ji vyměnili taky, ale obávají se zdlouhavé byrokracie. „Formálně navazujeme na předchozí spoty, jen postoj se trochu posouvá. Tradiční bankéř už není tak samolibý, ale začíná být nervózní, protože mu odcházejí klienti. Snaží se tomu bránit. Mnohdy dost bizarně,“ říká kreativní ředitel Tomáš Belko. Spoty poběží na televizních kanálech skupiny Prima, TV Barrandov a Óčku.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard