Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Air Bank komunikuje přestupní kartu

Air Bank, patřící finanční skupině PPF, pokračuje v komunikaci změny banky, kterou akcentuje od té doby, co vstoupila na trh. Nyní vytvořila k tomu účelu další dva reklamní spoty, Kanibal Lejstr a Dezinfekce, pocházející od Green Teamu skupiny Ogilvy & Mather, jimiž se snaží apelovat na spotřebitele, že díky „přestupní kartě“ je změna banky snadná. „Podobně jednoduše můžeme v Česku měnit banky už několik let. 86 % lidí ale o tom podle průzkumu stále neví. Proto chceme na jednoduchý přestup z jedné banky do druhé znovu upozornit,“ říká Kateřina Baková z marketingové komunikace Air Bank. Každý týden údajně v Česku změní banku na 2,5 tisíce lidí.

null

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)