Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Adidas zkouší výzkum od Googlu

Pro svou aktuálně běžící kampaň Sport 15 se značka Adidas rozhodla využít novinku od Googlu v oblasti výzkumu, studii Průzkum dopadu na značku, jejíž beta testování bylo spuštěno v polovině února. Cílem je zjistit, jaký dopad měla on-line videoreklama na vnímání/znalost značky (brand awareness) nebo rozpoznání spotu (ad recall) u uživatelů. Mediální nákup a plánování pro Adidas zajišťuje agentura Carat společně s agenturou iProspect, patřící do skupiny Dentsu Aegis Network. „V rámci této kampaně je YouTube jedním z hlavních kanálů komunikace a nabídnutá možnost od Googlu je perfektní příležitostí, jak se dozvědět něco více o našich uživatelích a jejich kontaktu se značkou klienta,“ říká Mirek Pešek z iProspectu.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)