Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V únoru rostla TV, internet oslabil

V lednu se investice reklamních zadavatelů do médií meziročně snížily o 4 % na 3,5 mld. korun. Vyplývá to z monitoringu společnosti Admosphere, která zachycuje ceníkové ceny inzerentů do médií. Jediným mediatypem, který v prvním měsíci meziročně rostl, byla televize. Inzerenti v ní utratili téměř 1,7 miliardy korun, což je o 2 % více než loni.

Displej zažil největší pokles

Největší pokles byl meziročně zaznamenán u displejové reklamy na internetu, která se snížila o 18 % na necelých 350 milionů korun. Monitoring však nepostihuje všechny typy internetové reklamy, zachycuje přibližně polovinu trhu. Pokles zaznamenaly také reklamní výdaje do tiskových médií a OOH, oba mediatypy se snížily o 8 %. Mírně pak klesly i investice do rozhlasové reklamy, a to o 3,6 %. Nejsilnějším zadavatelem byla v lednu společnost Mountfield, která jediná utratila více než 100 milionů korun, následovaná L’OréalemHyundai. Celkově utratila nejsilnější desítka firem v médiích přes 630 milionů korun.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu