Reklama
Megaboard

V únoru rostla TV, internet oslabil

V lednu se investice reklamních zadavatelů do médií meziročně snížily o 4 % na 3,5 mld. korun. Vyplývá to z monitoringu společnosti Admosphere, která zachycuje ceníkové ceny inzerentů do médií. Jediným mediatypem, který v prvním měsíci meziročně rostl, byla televize. Inzerenti v ní utratili téměř 1,7 miliardy korun, což je o 2 % více než loni.

Displej zažil největší pokles

Největší pokles byl meziročně zaznamenán u displejové reklamy na internetu, která se snížila o 18 % na necelých 350 milionů korun. Monitoring však nepostihuje všechny typy internetové reklamy, zachycuje přibližně polovinu trhu. Pokles zaznamenaly také reklamní výdaje do tiskových médií a OOH, oba mediatypy se snížily o 8 %. Mírně pak klesly i investice do rozhlasové reklamy, a to o 3,6 %. Nejsilnějším zadavatelem byla v lednu společnost Mountfield, která jediná utratila více než 100 milionů korun, následovaná L’OréalemHyundai. Celkově utratila nejsilnější desítka firem v médiích přes 630 milionů korun.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále