Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V lednu uhájila prvenství Nova, i když nejvíc klesala

Televizní skupina Nova obhájila v měsíci lednu své prvenství ve sledovanosti, ačkoliv z hlavních televizních skupin meziročně nejvíce klesala, především její hlavní kanál Nova (o více než 1 p.b.). U starších diváků nad 15 let se skupině Nova přiblížily stanice České televize: Nova dosáhla podílu 31,3 % a ČT 30,3 %. Náskok si Nova stále udržuje v mladší skupině diváků 15-54 let. Stanice skupiny Prima v lednu sledovalo 21 % diváků v CS 15+, TV Barrandov necelých 5 % a Atmedii 3,3 %. Z jednotlivých stanic si meziročně nejvíce polepšil kanál ČT sport o 1 p.b. u starších i mladších diváků. Vyplývá to z měření ATO-Mediaresearch.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)