Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Teta si na FB vybrala Socialsharks

Agentura Socialsharks vyhrála výběrové řízení společnosti p. k. Solvent (provozuje v České republice síť Teta drogerií) na marketingové aktivity na Facebooku. Podle Davida Vejtruby, marketingového ředitele společnosti (na snímku), se agentura zaměří na získávání nových členů do Teta klubu. Ve finále si společnost vybírala ještě z agentur BioportDNA. Společnost p. k. Solvent si na začátku roku vybrala také nového partnera pro spolupráci v on-linu, jeho jméno však ještě nechce sdělit, jelikož projekt, který agentura pro společnost vytvořila, ještě nedostal od majitelů zelenou. Prodejny Teta drogerie procházejí od roku 2013 komplexním redesignem. Celkem se úpravy dotkly už 250 provozoven a v letošním roce jich přibude další stovka. V České republice působí pod značkou Teta na 770 drogerií.

V oblasti reklamy byla p. k. Solventu ještě loni partnerem agentura Leagas Delaney, která v České republice začala působit v roce 2006 jako exkluzivní reklamní partner pro Škodu Auto. Po ztrátě Škody však Leagas v Česku zásadně utlumil činnost. Jeho kreativní ředitelka Tereza Svěráková odešla do Young & Rubicam a p. k. Solvent si jako svou novou agenturu zvolil Labstore, který sídlí na stejné adrese jako Y&R a patří do téže komunikační skupiny WPP (Y&R pracuje pro konkurenta firmy p. k. Solvent, Dm drogerii). David Vejtruba v tomto rozdělení klientů problém nevidí. „Buď si věříte a děláte věci, o nichž si myslíte, že vašemu byznysu prospějí, nebo reagujete na to, co dělá konkurence. A mým životním krédem vždycky bylo řídit se tím prvním a myslet hlavně na to, co chce zákazník,“ říká David Vejtruba.

Tereza Svěráková vytvořila pro p. k. Solvent pod značkou Labstore už loňskou vánoční kampaň „Užijte si vánoční nákupy, jak jste si je vždycky přála“, na niž v lednu agentura navázala jarní kampaní v podobném layoutu.

Reklama
ČEZ

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)