Agentura Socialsharks vyhrála výběrové řízení společnosti p. k. Solvent (provozuje v České republice síť Teta drogerií) na marketingové aktivity na Facebooku. Podle Davida Vejtruby, marketingového ředitele společnosti (na snímku), se agentura zaměří na získávání nových členů do Teta klubu. Ve finále si společnost vybírala ještě z agentur Bioport a DNA. Společnost p. k. Solvent si na začátku roku vybrala také nového partnera pro spolupráci v on-linu, jeho jméno však ještě nechce sdělit, jelikož projekt, který agentura pro společnost vytvořila, ještě nedostal od majitelů zelenou. Prodejny Teta drogerie procházejí od roku 2013 komplexním redesignem. Celkem se úpravy dotkly už 250 provozoven a v letošním roce jich přibude další stovka. V České republice působí pod značkou Teta na 770 drogerií.
V oblasti reklamy byla p. k. Solventu ještě loni partnerem agentura Leagas Delaney, která v České republice začala působit v roce 2006 jako exkluzivní reklamní partner pro Škodu Auto. Po ztrátě Škody však Leagas v Česku zásadně utlumil činnost. Jeho kreativní ředitelka Tereza Svěráková odešla do Young & Rubicam a p. k. Solvent si jako svou novou agenturu zvolil Labstore, který sídlí na stejné adrese jako Y&R a patří do téže komunikační skupiny WPP (Y&R pracuje pro konkurenta firmy p. k. Solvent, Dm drogerii). David Vejtruba v tomto rozdělení klientů problém nevidí. „Buď si věříte a děláte věci, o nichž si myslíte, že vašemu byznysu prospějí, nebo reagujete na to, co dělá konkurence. A mým životním krédem vždycky bylo řídit se tím prvním a myslet hlavně na to, co chce zákazník,“ říká David Vejtruba.
Tereza Svěráková vytvořila pro p. k. Solvent pod značkou Labstore už loňskou vánoční kampaň „Užijte si vánoční nákupy, jak jste si je vždycky přála“, na niž v lednu agentura navázala jarní kampaní v podobném layoutu.