Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tesco láká na Angry Birds

V prodejnách Tesco startuje 28. ledna dvouměsíční věrnostní program určený především rodinám s dětmi. Za známky získané za každých utracených dvě stě korun mohou zákazníci pořídit plyšové hračky z kolekce Angry Birds Star Wars se sedmdesátiprocentní slevou. Zákazníci mají možnost vybírat si z devíti druhů plyšových postaviček. Každá z nich má své originální jméno i charakteristiku vycházející právě ze spojení hry Angry Birds a série Star Wars. V loňském roce nabízel za věrnostní body plyšáky Angry Birds obchodní řetězec Billa.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)