Nová kampaň mobilního operátora T-Mobile (viz M&M 5/2014), která startuje toto pondělí, propaguje bezpečnost se zaměřením na síť mobilního internetu LTE. Informovala o tom manažerka firemní komunikace T-Mobilu Martina Kemrová. Operátor nabídne zákazníkům antivirovou aplikaci od firmy Eset na rok zdarma a LTE tablet za korunu a následně s tarifem Sdílený internet za 299 korun měsíčně. Součástí kampaně bude také vzdělávání klientů v oblasti bezpečnosti dat, mimo jiné prostřednictvím speciální microsite. Kampaň začíná on-line komunikací, TV spoty se objeví 6. února. Kampaň poběží do konce března. V hlavní roli tajného agenta se v reklamě představí opět Ivan Trojan. Kromě něj hrají v nové reklamě ještě Jiří Ployhar coby jeho protivník a Kristýna Svarinská. Kampaň zahrnující televizi, on-line, outdoor, tisk, BTL a sociální sítě připravují stávající reklamní partneři: kreativní koncept má na starost Saatchi & Saatchi, on-line aktivity OgilvyOne, sociální sítě agentura Bubble, BTL a retail agentury Klan a Proboston Creative a média MediaCom Praha. Spoty režíruje opět Jakub Kohák v produkci Love Savage, za kamerou stál Jan Velický. Ivan Trojan pokračuje ve spolupráci s T-Mobilem už druhým rokem.