Reklama
Megaboard

Stojan pro Frisco Night

Plzeňský Prazdroj využil pro uvedení nové příchutě nápoje Frisco Night v off-trade kanálu provedení dočasného POP média. Agentura Dago dodala ke 252 z 715 stojanů pro Frisco Night skutečnou diskokouli tak, aby ladily jako stylový doplněk noční party. Stojany jsou umístěny např. v prodejnách Billa, Tesco, Albert nebo Coop. Nápoj přináší novou příchuť okurka & máta spolu s vyšším obsahem alkoholu. Cílovou skupinu představují aktivní ženy do 35 let, které Frisco pijí na klubových večírcích nebo domácích party.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále