Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Spojené digitálky uvádějí tAdy

Vzájemně propojené digitální agentury Adexpres, Bistro, Bistro SocialMobile Internet představují novou zastřešující značku, kterou budou společně používat. Je to název tAdy. Na Digiveletrhu to uvedl Jan Galgonek (na snímku), který se stal jediným vlastníkem mediální digitální agentury Adexpres. „Všechny tři společnosti budou nadále fungovat pod svými původními entitami a rozvíjet své vlastní podnikání, ale současně pro ně máme zastřešující brand,“ řekl M&M Jan Galgonek. Ten vykoupil zbývající podíly Adexpresu od agentury Konektor a od Petra Stoniše, který svůj podíl držel prostřednictvím firmy ROC services.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)