Spojené digitálky uvádějí tAdy

Vzájemně propojené digitální agentury Adexpres, Bistro, Bistro SocialMobile Internet představují novou zastřešující značku, kterou budou společně používat. Je to název tAdy. Na Digiveletrhu to uvedl Jan Galgonek (na snímku), který se stal jediným vlastníkem mediální digitální agentury Adexpres. „Všechny tři společnosti budou nadále fungovat pod svými původními entitami a rozvíjet své vlastní podnikání, ale současně pro ně máme zastřešující brand,“ řekl M&M Jan Galgonek. Ten vykoupil zbývající podíly Adexpresu od agentury Konektor a od Petra Stoniše, který svůj podíl držel prostřednictvím firmy ROC services.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist