Pražský Triad potvrdil svou pozici u Jihlavanky

Minulý týden bylo ukončeno v lednu vyhlášené výběrové řízení společnosti Tchibo na agenturu, která se letos postará o digitál a BTL kampaň značky Jihlavanka Espresso. Vítězem se stala pražská pobočka původně slovenské agentury Triad Advertising, která je také autorem loňské contentové kampaně Jihlavanky nazvané Šálek nápadů. BTL část bude řešit Triad ve spolupráci s partnerskou agenturou Hypnosis. Stávající komunikace bude pokračovat do konce března, kdy na ni plynule naváže vítězný koncept z tendru. Nová contentová kampaň se chce prezentovat nejen jako dosud v on-line prostředí, ale i pomocí BTL aktivit a trvat by měla minimálně šest měsíců.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-23

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Chatbot
Sluha
Odpovědnost

MAM Exkluzivně v časopise

Alex Dalman a Peter Gasston
Joah Santos
Digimedia 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia