Petr Kováčik
CEO, Skr.cz
1. S jakou myšlenkou jste včera uléhal?
Že jsem po letech konečně šťastný.
2. Co na lidech milujete?
Upřímnost, schopnost říct věci na rovinu a dodržet slovo, efektivnost, ohleduplnost, pevnou vůli, galantnost a skromnost.
3. Kolik jste dnes už viděl reklam? Která byla nejlepší?
Ač milovník značky BMW, opravdu hodně se mi líbí reklama od Mercedesu, kde si milou formou utahuje z BMW, a brnká tak na strunu věčné rivality těchto značek.
4. Z čeho máte momentálně strach?
Polarizace společnosti a růst extrémních názorů.
5. První věc, kterou jste si za své peníze koupil?
V předškolním věku Lego.
6. Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?
Nemám rád reklamy z kategorie sexistického prasátečka a reklamy mířící na malé děti.
7. Zažilo už Česko zlaté časy reklamy? Nebo teprve přijdou?
Reklamu vnímám zejména z hlediska mého zaměření na výkonnostní marketing na internetu. Tady teprve zlaté časy začínají.
8. V jaké poloze čtete časopis Marketing & Media?
V poloze na tygříka.