Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pardál uvádí: Pivovař!

Značka Pardál z portfolia Budějovického Budvaru spustila na adrese hra.pardal.cz „první český on-line simulátor pivovaru“ – hru Pivovař. „Hra navazuje na aktuální komunikaci značky Pardál. Má také významnou vzdělávací funkci. Hráč se seznámí s fungováním pivovaru i s celým procesem vaření piva. Pozná základní suroviny i klíčové fáze výroby a musí řešit i nehody, které se v pivovaru občas mohou stát,“ říká Jakub Janoušek, internet communication manager Budvaru. Hru vytvořila digitální agentura Massimo Filippi. „Zatím je optimalizována pro počítače, ale do budoucna plánujeme i verzi pro mobilní zařízení,“ doplňuje výkonný ředitel agentury Maxim Krušina.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)