O2 mění koncept komunikace

Ještě v únoru představí O2 Czech republic změněný koncept komunikace, který vychází ze skutečnosti, že většina Čechů se ve vztahu k technologiím chová velmi konzervativně. Kampaň bude složena ze tří spotů a jednoho sponzorského vzkazu, které budou nasazeny postupně od poloviny února. Natáčení proběhlo v produkci Dawson na čtyřech lokacích, kromě pražského KD Vltavská se natáčelo třeba na Malé Skále v severních Čechách. Režie se ujal zkušený zahraniční režisér Rob Blishen (na snímku), zbytek obsazení tvořili čeští herci. Kampaň, která vznikla kompletně in-house, bude kromě televize využívat internet, print a in-store, jako doplněk pak outdoorové plochy. 

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard