Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O2 mění koncept komunikace

Ještě v únoru představí O2 Czech republic změněný koncept komunikace, který vychází ze skutečnosti, že většina Čechů se ve vztahu k technologiím chová velmi konzervativně. Kampaň bude složena ze tří spotů a jednoho sponzorského vzkazu, které budou nasazeny postupně od poloviny února. Natáčení proběhlo v produkci Dawson na čtyřech lokacích, kromě pražského KD Vltavská se natáčelo třeba na Malé Skále v severních Čechách. Režie se ujal zkušený zahraniční režisér Rob Blishen (na snímku), zbytek obsazení tvořili čeští herci. Kampaň, která vznikla kompletně in-house, bude kromě televize využívat internet, print a in-store, jako doplněk pak outdoorové plochy. 

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)