Společnost MND – Moravské naftové doly spustila novou on-line hru Milionový vrt, kterou podporuje komplexní kampaní v televizi, v tisku a zejména na internetu včetně Facebooku. Jde o „virtuální vrt“, který má představit veřejnosti způsob těžby ropy a plynu na Moravě a současně zviditelnit MND. V on-line hře mohou její účastníci vyhrát tisícové poukázky na plyn v celkové hodnotě 10 milionů korun nebo výlet na Moravu do míst, kde se těží a skladuje ropa. Celkem by se mělo na Moravu vydat čtyřicet dvojic. „Chceme zákazníkovi představit cestu plynu do českých domácností od jeho nalezení a vytěžení až po dodání,“ tvrdí šéf marketingu MND Jan Sýkora. Hru vytvořila agentura Arc Worldwide, divize komunikační skupiny Lion Communications. On-line kampaň naplánovala a nakoupila digitální mediální agentura Adexpres, televizní a tiskovou reklamu mediální agentura Médea.