More zvyšuje cenu

Časopis More mění podobu, chce se více posunout do segmentu luxusního lifestylu. Titul je určen pro ženy ve středním věku s poměrně vysokým příjmem domácnosti. Vydavatelství Meredith to chce zohlednit a nabídne větší formát, kvalitnější papír. Titul se chce více zaměřit na rozhovory s úspěšnými ženami, finanční poradenství a texty o podnikatelích. V souvislosti s užším zacílením titulu vydavatelství snižuje náklad z 1,3 milionu výtisků na cca 750 tisíc, zároveň také zvyšuje cenu za předplatné na 15 dolarů.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist