Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lidl startuje program Manažer 21. století

Společnost Lidl odstartovala vzdělávací a kvalifikační program pro vedoucí svých prodejen Manažer prodejny 21. století, jehož cílem je „rozšířit jejich kvalifikaci a vybavit je komplexními znalostmi v oblasti řídicích dovedností a vedení zaměstnanců“. „Tato vzdělávací iniciativa je investicí do nejcennějšího kapitálu, kterým disponujeme – do našich zaměstnanců. Jsme přesvědčeni, že úspěch tohoto programu pocítí i naši zákazníci,“ okomentoval iniciativu ředitel Lidlu Pavel Stratil.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)