Kristina Lenkova

null

1. S jakou myšlenkou jste včera uléhala?

Abychom já a moji blízcí přivítali další den ve zdraví.

2. Co vás dnes ráno napadlo jako první?

Že mi za pár dní syn odjíždí zpět na univerzitu do Skotska a opět jsme nestihli všechno to, co jsme si před prázdninami naplánovali spolu podniknout.

3. Co na lidech milujete?

Podpořit morálně kamaráda, podat mu ruku, když ji nejvíc potřebuje, ale je příliš hrdý, aby vás o to požádal.

4. Z čeho máte momentálně strach?

Z věcí, o kterých vím, že je nejsem schopná kontrolovat či ovlivnit – nevyléčitelných nemocí, katastrof, šíleného teroristy…

5. První věc, kterou jste si za své peníze koupila?

V posledním ročníku na univerzitě jsem přednášela angličtinu a peníze, které jsem si vydělala, jsem investovala do své svatby. Bohužel se mi tato „investice“ nevyplatila, takže do podobných rizikových aktivit už nejdu.

6. Znechutila vám nějaká reklama komunikovaný produkt?

Nepamatuji si, takže asi ne.

7. V jaké poloze čtete Marketing & Media?

Vsedě u počítače v práci nebo doma na gauči.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia