Pražská agentura Kitchen se v poslední době nenudí. Mimo jiné rozšířila svůj tým na 11 lidí a před čtvrt rokem otevřela pobočku v Británii. „V současné sobě se ale tamní office stará jen o naše sales aktivity v Británii a Irsku,“ vysvětluje kreativní ředitel Matija Vujovic.
Aktuálně pracuje jeho tým na launchovací kampani k otevření nového obchodního centra Central Kladno. Jeho stavba probíhá v režii developerské skupiny Crestyl, se kterou agentura Kitchen dlouhodobě spolupracuje na komunikaci jejích jednotlivých stavebních projektů.
Největší Lego výstava v Evropě bude v Kladně
Nové kladenské obchodní cen- trum bude slavnostně otevřeno 20. března a jeho součástí bude unikátní expozice stavebnice Lego. Bude zaměřená na cestování a architekturu, měla by být jednou z největších v Evropě a zabrat pasáž v prvním patře. Hlavním modelem bude několikametrová přesná kopie zrekonstruovaného pražského hlavního nádraží s pohyblivými vlaky, vozy metra, ale i výtahy či eskalátory. Centrální motiv doplní čtrnáct 120 centimetrů vysokých figurek nádražního personálu v různých pozicích a činnostech, rozmístěných v dalších částech pasáže.
Na hlavní expozici na- vazuje sedm interaktivních modelů světových architektonických skvos- tů, jako je například indický Tádž Mahál. V Kladně je mimochodem umístěna továrna, kde se Lego vyrábí.
Kampaň využila studenty
Agentura Kitchen připravila třistašedesátistupňovou kampaň, zahrnující kromě internetu i outdoor, tiskovou reklamu nebo direct marketing. Vynechaná byla pouze televize. Speciální microsite Galeriekostek.cz nabízí interaktivní cestu kolem světa pomocí uvedených architektonických modelů z Lega. Texty pomáhali vytvořit žáci kladenských středních škol.
Microsite Galeriekostek.cz využívá Lego modelů sedmi světových architektonických skvostů.