Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kitchen pro Kladno Central

Pražská agentura Kitchen se v poslední době nenudí. Mimo jiné rozšířila svůj tým na 11 lidí a před čtvrt rokem otevřela pobočku v Británii. „V současné sobě se ale tamní office stará jen o naše sales aktivity v Británii a Irsku,“ vysvětluje kreativní ředitel Matija Vujovic.

Aktuálně pracuje jeho tým na launchovací kampani k otevření nového obchodního centra Central Kladno. Jeho stavba probíhá v režii developerské skupiny Crestyl, se kterou agentura Kitchen dlouhodobě spolupracuje na komunikaci jejích jednotlivých stavebních projektů.

Největší Lego výstava v Evropě bude v Kladně

Nové kladenské obchodní cen- trum bude slavnostně otevřeno 20. března a jeho součástí bude unikátní expozice stavebnice Lego. Bude zaměřená na cestování a architekturu, měla by být jednou z největších v Evropě a zabrat pasáž v prvním patře. Hlavním modelem bude několikametrová přesná kopie zrekonstruovaného pražského hlavního nádraží s pohyblivými vlaky, vozy metra, ale i výtahy či eskalátory. Centrální motiv doplní čtrnáct 120 centimetrů vysokých figurek nádražního personálu v různých pozicích a činnostech, rozmístěných v dalších částech pasáže.

Reklama
ČEZ

Na hlavní expozici na- vazuje sedm interaktivních modelů světových architektonických skvos- tů, jako je například indický Tádž Mahál. V Kladně je mimochodem umístěna továrna, kde se Lego vyrábí.

Kampaň využila studenty

Agentura Kitchen připravila třistašedesátistupňovou kampaň, zahrnující kromě internetu i outdoor, tiskovou reklamu nebo direct marketing. Vynechaná byla pouze televize. Speciální microsite Galeriekostek.cz nabízí interaktivní cestu kolem světa pomocí uvedených architektonických modelů z Lega. Texty pomáhali vytvořit žáci kladenských středních škol.


Microsite Galeriekostek.cz využívá Lego modelů sedmi světových architektonických skvostů.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)