Investice do Yettiho podraží

Distribuce dat monitoringu investic od společnosti Admosphere do softwaru Yetti od společnosti Lerach vyjde klienty dráž. Společnost Adwind Software chce totiž zpoplatnit přenos dat Admosphere do jiných softwarů (což zdůvodňuje dodatečnými náklady s distribucí dat), než je její vlastní software Adwind Kite. Na něj v poslední době přešli všichni odběratelé dat monitoringu reklamy Admosphere z řad Unie vydavatelů. Podle obchodního ředitele Mediaresearch a Admosphere Tomáše Hynčici (na snímku) je zpoplatnění úpravy a správy neprodukčních formátů dat nutností. 

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba