Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Investice do Yettiho podraží

Distribuce dat monitoringu investic od společnosti Admosphere do softwaru Yetti od společnosti Lerach vyjde klienty dráž. Společnost Adwind Software chce totiž zpoplatnit přenos dat Admosphere do jiných softwarů (což zdůvodňuje dodatečnými náklady s distribucí dat), než je její vlastní software Adwind Kite. Na něj v poslední době přešli všichni odběratelé dat monitoringu reklamy Admosphere z řad Unie vydavatelů. Podle obchodního ředitele Mediaresearch a Admosphere Tomáše Hynčici (na snímku) je zpoplatnění úpravy a správy neprodukčních formátů dat nutností. 

null

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)