Investice do Yettiho podraží

Distribuce dat monitoringu investic od společnosti Admosphere do softwaru Yetti od společnosti Lerach vyjde klienty dráž. Společnost Adwind Software chce totiž zpoplatnit přenos dat Admosphere do jiných softwarů (což zdůvodňuje dodatečnými náklady s distribucí dat), než je její vlastní software Adwind Kite. Na něj v poslední době přešli všichni odběratelé dat monitoringu reklamy Admosphere z řad Unie vydavatelů. Podle obchodního ředitele Mediaresearch a Admosphere Tomáše Hynčici (na snímku) je zpoplatnění úpravy a správy neprodukčních formátů dat nutností. 

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
email_profi_1980x720