Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

H&M jde do kosmetiky

O celých 12 % na 667 mil. eur vzrostl zisk švédského řetězce Hennes & Mauritz (H&M) v uplynulém roce. Podílely se na něm jak nově otevřené prodejny, tak i e-shop. Konkurence v módním odvětví však stále houstne, na paty šlapou Švédům Zara, Bershka, Pull & Bear či Primark. H&M na to reaguje novým konceptem nabídky kosmetických produktů, a to nejen dekorativní kosmetikou, jako v předchozích letech. Na programu má i další expanzi, letos otevře 400 nových prodejen.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)