Dobrou kartu spustí za měsíc

Maloobchodní řetězec Coop bude už od března prodávat předplacenou Dobrou kartu, s níž spojí svůj věrnostní program. Řetězec, jehož hlavním partnerem je ČSOB, počítá i se zapojením dalších partnerů do projektu, do konce letošního roku by jich mělo být však maximálně 15. „Rádi bychom, aby si každé družstvo přibralo do programu lokální partnery, nechceme končit na celostátní úrovni, protože značka Coop je a bude regionální,“ poznamenal Petr Lerch, obchodní ředitel Coop ZKD Sušice. V první fázi budou družstva komunikovat předplacenou kartu v místech prodeje, ve druhém pololetí by pak měla přijít na řadu i nadlinková kampaň, již Coop připravuje ve spolupráci s plzeňskou reklamní agenturou Delex. Společný projekt má posloužit k získávání cenných informací o nákupních zvyklostech lidí.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard