Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Čisté investice do rádií činily loni 1,5 mld. Kč

Rozhlasová média poskytují jako jediný z mediatypů přehled čistých reklamních investic, tzn. po slevách před agenturními provizemi a mediálními bonusy (bez barterů). Podle rádiové sekce SKMO činily v roce 2014 čisté investice do rozhlasové reklamy 1,458 mld. Kč. Od roku 2008 tak došlo poprvé k meziročnímu růstu, a to o 1,7 %. K segmentům, které nejvíce do rádií investují, patří finanční instituce a auto-moto. (Více v komentáři na str. 20)

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)