Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ČEZ komunikuje techniku

Skupina ČEZ a společnost LMC, provozovatel největšího kariérního portálu v ČR Jobs.cz, společně pořádají soutěž Vím proč o nejlepší video vysvětlující fyzikální jev, jejíž vítězové nově získají kromě tabletů také 200 tisíc korun na modernizaci učebny své školy. Obě firmy tímto způsobem chtějí zvyšovat zájem o fyziku a s ní spojené technické obory, protože český pracovní trh se i přes aktuální oživení dál potýká s nedostatkem absolventů technických oborů. „Snažíme se žákům ukázat, že se fyziky, která může vést k dobrému uplatnění, není třeba obávat. Soutěží a dalšími aktivitami chceme přispět k většímu zájmu o fyziku a s ní spojenou techniku,“ vysvětluje Pavel Puff, manažer útvaru strategický nábor Skupiny ČEZ. Ta se snaží technické vzdělávání podporovat více způsoby už od roku 1992.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)