Agrofert posílá čísla

Koncern Agrofert se v roce 2015 rozhodl prezentovat „z nového úhlu pohledu“ a každý čtvrtek teď bude novinářům zasílat mail s jednou cifrou, která „přiblíží aktivity a život našich firem“. „Budeme rádi, pokud vás naše čísla budou inspirovat,“ napsal v prvním mailu tohoto typu tiskový mluvčí Karel Hanzelka s tím, že prvním numerem je 30 000, protože „právě tolik se denně nadojí litrů mléka v největším českém kravíně v Uhelné Příbrami, který patří společnosti ZS Vilémov“. Projekt poněkud připomíná formát Číslo pro tento týden, se kterým přišla energetická skupina ČEZ už na sklonku loňského roku.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist