Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Značku Nescafé podpoří černobílé fotografie

Na začátku ledna roku 2015 spustí Nescafé Dolce Gusto on-line fotografickou soutěž, jejímž patronem a porotcem se stal reklamní a módní fotograf Goran Tačevski. Ten projekt podpoří vlastními černobílými fotografiemi, které mají inspirovat ostatní soutěžící. Vítězné fotografie budou vystaveny v síti multikin v České republice i na Slovensku a jejich autoři se setkají s Goranem Tačevskim v jeho ateliéru. Na projektu spolupracuje agentura Publicis. Projekt odstartuje 5. ledna 2015 soutěžní aplikací na facebookovém profiluznačky, kde bude odhaleno pět Tačeského fotografií. Hlavním úkolem soutěžících bude vytvořit černobílou fotku s espressem a následně ji nahrát pomocí facebookové aplikace. Soutěž potrvá až do 30 1. 2015. Osm fotografií vybraných porotou v čele s Tačevskim bude vystaveno od 12. února v síti multikin CineStar v České republice, Cinema City a Cinemax na Slovensku. Vernisáž vítězných snímků bude spojena s premiérou filmu Padesát odstínů šedi 12. února v pražském kině CineStar. Fotografie budou následně vystaveny v kinech v těchto městech: Praha, Ostrava, Olomouc, Hradec Králové, České Budějovice, Liberec, Plzeň. Na Slovensku půjde o Cinema City v Bratislavě, Cinemax v Žilině, Košicích a Nitře.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu