Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Žhavé novinky Digital Vision

Internetová agentura Digital Vision má za sebou hektický závěr roku. Těsně před jeho koncem obhájila svoji pozici v tendru České pojišťovny na zajištění on-line služeb a zároveň vyhrála digitální komunikaci pro značku Sedlčanský z portfolia společnosti Bongrain. Ty se tak zařadily do portfolia klíčových klientů agentury, kterými jsou dále například Kia, Lego nebo Českomoravská stavební spořitelna. Agentura se v minulém roce také stala součástí evropské komunikační sítě Konverso a rovněž byla zařazena do programu Google Accelerate. Výkonná ředitelka agentury Leona Bretschneiderová aktuální výsledky komentuje pozitivně: „Je to teprve druhý rok naší existence a neustále rosteme. Dokázali jsme tak, že umíme dobře fungovat jako samostatná agentura a nejsme závislí na naší firemní ,matce‘. Ve společných projektech s ní ale budeme přirozeně i nadále pokračovat.“ S mateřskou firmou Media Factory vyhrála její dceřiná agentura Digital Vision třeba nedávné výběrové řízení na tvorbu webových stránek pro investiční společnost Cyrrus.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)