Internetová agentura Digital Vision má za sebou hektický závěr roku. Těsně před jeho koncem obhájila svoji pozici v tendru České pojišťovny na zajištění on-line služeb a zároveň vyhrála digitální komunikaci pro značku Sedlčanský z portfolia společnosti Bongrain. Ty se tak zařadily do portfolia klíčových klientů agentury, kterými jsou dále například Kia, Lego nebo Českomoravská stavební spořitelna. Agentura se v minulém roce také stala součástí evropské komunikační sítě Konverso a rovněž byla zařazena do programu Google Accelerate. Výkonná ředitelka agentury Leona Bretschneiderová aktuální výsledky komentuje pozitivně: „Je to teprve druhý rok naší existence a neustále rosteme. Dokázali jsme tak, že umíme dobře fungovat jako samostatná agentura a nejsme závislí na naší firemní ,matce‘. Ve společných projektech s ní ale budeme přirozeně i nadále pokračovat.“ S mateřskou firmou Media Factory vyhrála její dceřiná agentura Digital Vision třeba nedávné výběrové řízení na tvorbu webových stránek pro investiční společnost Cyrrus.