Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V TV archivech nejčastěji sledujeme seriály

Zhruba polovina internetové populace (lidé s internetem 15-59 let) uvádí, že alespoň jednou za měsíc sleduje pořady z televizních archivů. Častějšími diváky jsou ženy, nejméně archivy sledují lidé ve věku 30-44 let. Nejvyhledávanější jsou archivy hlavních tří TV stanic, vede ČT, následována archivy Primy a Novy. Z dalších TV stanic jsou zmiňovány např. Barrandov nebo Joj; jejich archivy jsou ale využívány o poznání méně. Pořady z TV archivů uživatelé sledují typicky na notebooku, případně na pevném PC. Poměrně rozšířeným způsobem je i sledování TV archivu přímo v televizi, která tuto funkci umožňuje. Tablet a mobil nejsou pro sledování příliš využívány. Zatímco pro mladé do 29 let je primárním zařízením pro sledování TV archivů notebook, starší respondenti ve věku 45-59 let je nejčastěji sledují přímo v televizi. V TV archivech vyhledáváme zejména seriály a filmy (ženy), následují zábavní pořady, dokumenty, zpravodajství a sport (muži). Z konkrétních pořadů z archivů jsme koncem listopadu 2014 nejčastěji sledovali seriál Ulice, zpravodajské a publicistické pořady, Ordinaci v růžové zahradě, sport, seriál Neviditelní, Prostřeno a Partičku. Mezi ženami byl dále oblíben dokumentární seriál Paterčata, muži dávali přednost i pořadům o autech jako např. Autosalon nebo Top Gear.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a MEDIARESEARCH, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.

Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)