Svátky pomohly Horizon Go k růstu

Uživatelé mobilní televizní aplikace Horizon Go se po dvou měsících jejího fungování na svých smartphonech a tabletech podívají průměrně na 20 tisíc pořadů denně. Aplikace společnosti UPC je dostupná pro operační systémy iOS a Android. Její sledovanost narostla zejména o Vánocích, kdy se zvýšila o 40 procent. 28. prosince dosáhla svého maxima, když si jejím prostřednictvím pustili diváci na svých tabletech a smartphonech takřka 30 tisíc pořadů. Největší popularitě se na aplikaci těšilo Turné čtyř můstků na kanálu Eurosport, druhým nejsledovanějším pořadem bylo hokejové utkání Tipsport Extraligy mezi Litvínovem a Kometou Brno na ČT Sport a třetí byla pohádka S čerty nejsou žerty na Nově.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk