ŠkoFin představil začátkem letošního roku nový komunikační koncept „To dá rozum“, na nějž v prosinci upozorňoval na televizních obrazovkách teaser s hlavní tváří kampaně, hercem a humoristou Milanem Šteindlerem coby geniálním vědcem. Koncept připravila agentura Momentum, která patří do skupiny agentur McCann. „Vědec“ ve Šteindlerově podání má v dlouhodobé kampani vzdělávat veřejnost v otázkách financování automobilu. Klíčovým pilířem kampaně je takzvaný Manuál chytrého financování, jejž si mohou lidé prolistovat na webu ŠkoFinu. Třicetivteřinový spot běží v televizi od minulého čtvrtka a propaguje základní myšlenku včetně manuálu. Na něj naváže série spotů vztahujících se k jednotlivým kapitolám manuálu a také kampaň v on-linu. Postupně by měly přibýt i další mediatypy. „Tento nový dlouhodobý koncept vytváří prostor pro seriálové pojetí celé kampaně a zároveň umožňuje zábavně komunikovat nabídky značky ŠkoFin. Kampaň by nemohla vzniknout bez vzájemné důvěry agentury a klienta a odvahy dělat věci nově a vytvářet tím nové komunikační trendy,“ říká David Čermák, CEO Momentum. ŠkoFin se specializuje na podporu prodeje dealerské sítě značek Škoda, Volkswagen, Audi, Seat a koncernových ojetých automobilů. Nabízí produkty v oblasti úvěru, finančního leasingu, operativního leasingu, pojištění a služeb soukromým osobám, podnikatelům i firmám. Podle svých zástupců představuje ŠkoFin v současnosti financování páté generace (první představil před více než dvaceti lety). Společnost je součástí mezinárodního uskupení Volkswagen Financial Services.