Seznam.cz si pro RTB vybral PubMatic

Společnost Seznam.cz si vybrala jako partnera pro programatický prodej displejové reklamy technologickou platformu PubMatic. Cílem exkluzivního partnerství má být vytvoření funkční strategie pro prodej reklamy za využití nejpokročilejších metod. Technologie pro prodej reklamních ploch pomocí RTB začala testovat od února 2014. „Při výběru vhodného partnera pro programatický prodej jsme testovali řadu platforem. Nakonec jsme se rozhodli pro společnost PubMatic, která nabízí unikátní spojení softwarově automatizované platformy s možnostmi datové integrace do našich vlastních systémů. Přestože jde o prodej řízený algoritmy, zkušený tým v PubMatic je pro nás velkou oporou při řešení specifických potřeb v českém prostředí,“ řekl Pavel Pastor, RTB manager Seznam.cz.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia