Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Seznam.cz si pro RTB vybral PubMatic

Společnost Seznam.cz si vybrala jako partnera pro programatický prodej displejové reklamy technologickou platformu PubMatic. Cílem exkluzivního partnerství má být vytvoření funkční strategie pro prodej reklamy za využití nejpokročilejších metod. Technologie pro prodej reklamních ploch pomocí RTB začala testovat od února 2014. „Při výběru vhodného partnera pro programatický prodej jsme testovali řadu platforem. Nakonec jsme se rozhodli pro společnost PubMatic, která nabízí unikátní spojení softwarově automatizované platformy s možnostmi datové integrace do našich vlastních systémů. Přestože jde o prodej řízený algoritmy, zkušený tým v PubMatic je pro nás velkou oporou při řešení specifických potřeb v českém prostředí,“ řekl Pavel Pastor, RTB manager Seznam.cz.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)