Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sazka jde po nováčcích

Sazka spouští novou vlnu komunikace své soutěže Šťastných deset. Cílí v ní na nové hráče, začátečníky, kteří o hře Šťastných 10 zatím příliš nevědí a jsou ve věku od 25 do 40 let. „V první fázi pouštíme dvě nové televizní reklamy, kde je využita práce s 3D animací zasazenou do reálného prostředí. Součástí mediamixu bude i tisk, rádio, digitál a OOH,“ uvedla Veronika Marková ze Sazky. Spoty připravila komunikační agentura VCCP v produkci Boogie, na výrobě kampaně se podílela také společnost Platfik. Kampaň má běžet po celý rok 2015 s tím, že postupně budou přibývat nové exekuce a v únoru i další cílová skupina.

null

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)