Reklama
Megaboard

Sazka jde po nováčcích

Sazka spouští novou vlnu komunikace své soutěže Šťastných deset. Cílí v ní na nové hráče, začátečníky, kteří o hře Šťastných 10 zatím příliš nevědí a jsou ve věku od 25 do 40 let. „V první fázi pouštíme dvě nové televizní reklamy, kde je využita práce s 3D animací zasazenou do reálného prostředí. Součástí mediamixu bude i tisk, rádio, digitál a OOH,“ uvedla Veronika Marková ze Sazky. Spoty připravila komunikační agentura VCCP v produkci Boogie, na výrobě kampaně se podílela také společnost Platfik. Kampaň má běžet po celý rok 2015 s tím, že postupně budou přibývat nové exekuce a v únoru i další cílová skupina.

null

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále