Sazka jde po nováčcích

Sazka spouští novou vlnu komunikace své soutěže Šťastných deset. Cílí v ní na nové hráče, začátečníky, kteří o hře Šťastných 10 zatím příliš nevědí a jsou ve věku od 25 do 40 let. „V první fázi pouštíme dvě nové televizní reklamy, kde je využita práce s 3D animací zasazenou do reálného prostředí. Součástí mediamixu bude i tisk, rádio, digitál a OOH,“ uvedla Veronika Marková ze Sazky. Spoty připravila komunikační agentura VCCP v produkci Boogie, na výrobě kampaně se podílela také společnost Platfik. Kampaň má běžet po celý rok 2015 s tím, že postupně budou přibývat nové exekuce a v únoru i další cílová skupina.

null

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
MAM_web_Knowlimits
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
MAM_web_Knowlimits
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024