Reklama na mobilech roste

Penetrace mobilních zařízení v internetové populaci v Česku hodně rychle roste. Dokazuje to výzkum Media projekt a nově i zpráva „Consumers Go Mobile in CEE“ od společnosti Gemius, která se zabývá rozvojem mobilního internetu v celém regionu a v jednotlivých státech a přináší informace o chování mobilních internetových uživatelů. Vyplývá z ní ale, že objem mobilní reklamy je teprve na mírném vzestupu. Zatím jen 8 % impresí v regionu CEE se zobrazuje na mobilních zařízeních, v ČR je podíl impresí o procento vyšší než průměr celého regionu. „V současné době je více než 40 % on-line populace připojeno na internet prostřednictvím mobilního zařízení a toto procento se stále zvětšuje,“ uvádí ve studii Pavel Ševera, koordinátor výzkumných projektů Sdružení pro internetový rozvoj.


Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

ČSOB kampaň
Philips Fixables
Barbora Průša
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345