Prodá vám dnes CLV CD? A s klasikou?

 

Jedná se vyloženě o věc image vynikajícího trumpetisty Jana Hasenöhrla. Na prodej nosičů venkovní reklama už dávno nemá vliv – konzumace hudby se ve velké míře přesouvá do moderních digitálních forem prodeje. A na ty jakkoliv profesionálně odvedené CLV vliv nemá.

null

Miloslav Zýka, obchodní a marketingový ředitel, Universal Music

 

Jan Hasenöhrl je velmi schopný manažer i hudebník, což ovšem tuší jen omezený počet cestujících MHD. To, že je to reklama na nové CD, je překvapivé, protože běžně na tento způsob propagace nových nahrávek opravdu rozpočty nejsou.

null

Michal Máka, marketing director, Supraphon

 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720