Prodá vám dnes CLV CD? A s klasikou?

 

Jedná se vyloženě o věc image vynikajícího trumpetisty Jana Hasenöhrla. Na prodej nosičů venkovní reklama už dávno nemá vliv – konzumace hudby se ve velké míře přesouvá do moderních digitálních forem prodeje. A na ty jakkoliv profesionálně odvedené CLV vliv nemá.

null

Miloslav Zýka, obchodní a marketingový ředitel, Universal Music

 

Jan Hasenöhrl je velmi schopný manažer i hudebník, což ovšem tuší jen omezený počet cestujících MHD. To, že je to reklama na nové CD, je překvapivé, protože běžně na tento způsob propagace nových nahrávek opravdu rozpočty nejsou.

null

Michal Máka, marketing director, Supraphon

 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)