Pro Lindt nově pracuje mediální agentura Maxus

Výrobce cukrovinek, společnost Lindt & Sprüngli, uzavřela tendr na mediální agenturu. „Ve výběrovém řízení jsme vybrali novou mediální agenturu pro český i slovenský trh, a to agenturu ze skupiny GroupMMaxus,“ řekla M&M marketingová ředitelka společnosti Klára Tanzerová. Výběrového řízení se účastnily všechny mediální skupiny zastoupené na trhu. Lindt doposud při nákupu médií spolupracoval s agenturou S. E. N. Společnost Lindt & Sprüngli v loňském roce podle monitoringu Admosphere utratila v médiích 82 mil. Kč v ceníkových cenách.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard