Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Oslovte zákazníky přes wi-fi

Penetrace chytrých telefonů stále roste a jejich uživatelé si rychle zvykají i na nové možnosti, které jim tyto přístroje nabízejí. Jednou z těch zásadních je prakticky ničím neomezený přístup k informacím. Aktuální výzkum Cisco Consulting Services retail survey provedený mezi více než 1200 spotřebiteli v USA a Británii ukázal, že mobilní telefon v obchodě používá téměř polovina všech zákazníků. Další výzkumy pak ukazují, že až třetina lidí se dokonce raději podívá na internet, než by se zeptala prodavače.

Jak správně využít wi-fi

Pokud v souboji s on-line světem chce obchodník uspět, musí být prostě schopen nabídnout zákazníkům dostatek relevantních informací nejen na papírových tabulích, ale přímo na jejich mobilních zařízeních. Dny pasivních marketingových kampaní jsou jednoduše dávno sečteny. Podle průzkumu společnosti Cisco může aktivní využití internetu v prodejnách přinést zvýšení zisku až o 15,6 procenta.

Problém současného konceptu je, že zákazníci v obchodech pro připojení k internetu používají mobilní připojení. To bohužel obchodníkovi trochu svazuje ruce. Existuje ale jedna cesta, která může tento problém vyřešit – wi-fi. Dosud většina obchodníků vnímá wi-fi připojení jako náklad, jako bezplatný benefit poskytovaný zákazníkovi, ze kterého nic nemají. Jenže právě zde se pro ně skrývá obrovská šance.

Reklama
ČEZ

Wi-fi jim totiž umožní dostat zákazníka z anonymního mobilního připojení do „své“ sítě. A od této chvíle s ním můžete už komunikovat napřímo, mnohem spolehlivěji, než to umožní reklamní nástroje nabízené mobilními operátory.

Budete poměrně přesně vědět, kde se zákazníkův telefon nachází a co ho asi tak zajímá, jaké fráze vyhledává, nebo třeba to, jestli už ve vašem obchodě byl někdy předtím, či přišel poprvé. Pokud se připojí k wi-fi, můžete mu zobrazit třeba slevový kupon do vašeho obchodu. Stejně tak mu můžete nabídnout přesně zacílenou reklamu v prohlížeči.


Wi-fi umožní doplnit informace o zboží třeba pomocí QR kódů nebo využít interakce prezentačních panelů s telefonem zákazníka.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu