Ogilvy, děti a čtení pomáhají

Charitativní projekt Čtení pomáhá spouští novou outdoorovou kampaň, jejímž záměrem je přivést děti ke knihám a ukázat jim, jak důležité je pomáhat potřebným. Kampaň, která se bude objevovat na billboardech, pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather, konkrétně je dílem týmu Marek LinhartPetr Radotínský. Je založena na celkem šesti sděleních – názvech knih kombinovaných s charitativními akcemi, které byly díky jejich přečtení podpořeny. V rámci projektu se shromažďují prostředky na pomoc postiženým či jinak znevýhodněným lidem. Za každou přečtenou knihu dostávají dětští čtenáři virtuální částku 50 korun, kterou potom věnují na některý z charitativních projektů. I o tom, kdo pomoc obdrží, rozhodují právě děti. Každý rok se tak různým nadacím rozděluje deset milionů korun.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)