Mountfield v lednu za třetinu

Velkou kampaň hned od začátku roku spouští už tradičně společnost Mountfield. Loňské Kolo štěstí nahrazuje kampaň, která nese jednoduchý slogan „Povánoční výprodej za třetinu ceny“.

Důraz na leden

„V povánočním výprodeji zákazníkům nabídneme naše zboží pouze za třetinu původní ceny. Aby zákazník nakoupil například bazén už v lednu, přestože se v něm vykoupe až za tři nebo čtyři měsíce, a navíc jel do prodejny v zimních plískanicích, tak k tomu už potřebuje mít silný důvod. A tím je cena,“ uvedl marketingový ředitel Mountfieldu Aleš Hrouda. Do výprodeje bude zařazen celý sortiment.

Letošní akci společnosti Mountfield podpoří opět výrazná kampaň nasazená prakticky do všech druhů médií: zahrnuje tedy televizi, tisk, billboardy, internet a silný direct mail zacílený na všechny zákazníky Mountfieldu. S billboardy Mountfield začal už 29. prosince, v ostatních médiích běží kampaň od 5. ledna. Televizní spot natočila už tradičně produkční společnost Zipo Film s režisérem Adolfem Zikou, jinak celou kampaň zajišťuje agentura Euro Agency.

Do nových segmentů

Mountfield také pokračuje ve své strategii rozšiřovat sortiment i o komodity, které k němu na první pohled úplně nepatří. V listopadu 2014 tak nabídl chilská vína. „Hledáme produkty, které mají na trhu velký spotřební potenciál a které bychom mohli našim zákazníkům nabídnout za lepší ceny, než jaké jsou v daném segmentu na trhu obvyklé. Je to určitá forma odměny a zároveň služby. Využíváme toho, že máme 1,5 milionu zákazníků a díky tomu můžeme nakupovat ve velkém a dosahovat slev, které pak přenášíme na naše zákazníky. Klíčová je ale vždy kvalita daného výrobku. A to je i případ chilských vín,“ vysvětluje Hrouda. Chilská vína proto pomohl firmě vybrat prezident Asociace sommeliérů ČR Martin Pastyřík.

Podobnou strategii Mountfield volí i v jiných segmentech. Už před dvěma roky stejným způsobem odstartoval například prodej krmiva Carnis a letos přidal prémiovou řadu Vivavita. Nejaktuálněji se pustil také do tužkových a mikrotužkových baterií.

 

Mountfield propaguje od začátku ledna povánoční výprodej za třetinu ceny. A rozšiřuje svůj sortiment o nové segmenty, třeba o chilské víno nebo o tužkové a mikrotužkové baterie.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen