Krutá cena značky Je suis Charlie

W&V

Tweet „Já jsem Charlie“ přišel na svět z počítače francouzského novináře Joachima Roncina asi tři hodiny po vražedném útoku na redakci Charlie Hebdo. Tři slova, která se v následujících hodinách a dnech stala symbolem gigantické solidarity, ale bohužel již také výnosného byznysu. Je sice hořkou ironií, že dříve finančně strádající humoristický časopis má nyní milionové náklady, ale budiž. Horší je to už s tisícovkou nabídek na internetu s potisky triček, hrníčků či placek, zkrátka všichni chtějí být Charlie. Jde o to, zda ze solidarity, nebo že se to v těchto dnech nosí. Kuriozitou je pak obojek pro psy za 8,90 eura, jak jinak, a` la Charlie.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Linda Bui a Nhi
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Linda Bui a Nhi