Krutá cena značky Je suis Charlie

W&V

Tweet „Já jsem Charlie“ přišel na svět z počítače francouzského novináře Joachima Roncina asi tři hodiny po vražedném útoku na redakci Charlie Hebdo. Tři slova, která se v následujících hodinách a dnech stala symbolem gigantické solidarity, ale bohužel již také výnosného byznysu. Je sice hořkou ironií, že dříve finančně strádající humoristický časopis má nyní milionové náklady, ale budiž. Horší je to už s tisícovkou nabídek na internetu s potisky triček, hrníčků či placek, zkrátka všichni chtějí být Charlie. Jde o to, zda ze solidarity, nebo že se to v těchto dnech nosí. Kuriozitou je pak obojek pro psy za 8,90 eura, jak jinak, a` la Charlie.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)