Investice letos táhla televize

Podle monitoringu společnosti Admosphere reklamní zadavatelé od začátku roku 2014 do konce listopadu utratili v médiích přes 60 miliard korun v ceníkových cenách, což je oproti minulému roku navýšení o 5 %. Nejvíce proti roku 2013 rostly výdaje do televizní reklamy s tím, jak se zadavatelé vraceli na obrazovky televizní skupiny Nova Investice do televize tak posílily o 13 % a postupně se navrací na úroveň roku 2012. Nárůstu necelých 5 % dosáhla i rozhlasová reklama, ostatní mediatypy, tisk a OOH, meziročně klesaly, displejová reklama loni spíše stagnovala.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist