Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Investice letos táhla televize

Podle monitoringu společnosti Admosphere reklamní zadavatelé od začátku roku 2014 do konce listopadu utratili v médiích přes 60 miliard korun v ceníkových cenách, což je oproti minulému roku navýšení o 5 %. Nejvíce proti roku 2013 rostly výdaje do televizní reklamy s tím, jak se zadavatelé vraceli na obrazovky televizní skupiny Nova Investice do televize tak posílily o 13 % a postupně se navrací na úroveň roku 2012. Nárůstu necelých 5 % dosáhla i rozhlasová reklama, ostatní mediatypy, tisk a OOH, meziročně klesaly, displejová reklama loni spíše stagnovala.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)