Reklama
Megaboard

GE Money si pro média zvolila OMD s METS

Koncem loňského roku uzavřela GE Money Bank výběrové řízení na mediální plánování. Jeho výsledkem je ukončení spolupráce se stávající agenturou Starcom, která pro banku ještě naplánovala aktuální kampaň k propagaci nového běžného účtu Genius bene+. O mediální budget u GE se nově dělí dvě agentury, a to OMD (Omnicom Group) a METS (GroupM). OMD bude mít na starost nákup televizního prostoru a METS zajistí bance komplexní strategické plánování a nákup reklamního prostoru v ostatních mediatypech. V oblasti kreativy spolupracuje GE i nadále s agenturou Labstore (bývalá Taxi Praha) ze skupiny WPP.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále