GE Money si pro média zvolila OMD s METS

Koncem loňského roku uzavřela GE Money Bank výběrové řízení na mediální plánování. Jeho výsledkem je ukončení spolupráce se stávající agenturou Starcom, která pro banku ještě naplánovala aktuální kampaň k propagaci nového běžného účtu Genius bene+. O mediální budget u GE se nově dělí dvě agentury, a to OMD (Omnicom Group) a METS (GroupM). OMD bude mít na starost nákup televizního prostoru a METS zajistí bance komplexní strategické plánování a nákup reklamního prostoru v ostatních mediatypech. V oblasti kreativy spolupracuje GE i nadále s agenturou Labstore (bývalá Taxi Praha) ze skupiny WPP.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia