Společnost Electrolux aktualizovala své logo a nastavila nové standardy pro obrázky a barvy. „Nová vizuální identita nám pomůže v současném digitálním a maloobchodním prostředí, jež se výrazně změnilo v posledních deseti letech, dosáhnout našeho cíle. Klíčovou složkou procesu je vytvoření zajímavé a originální identity značky, která bude konzistentní při jakémkoli kontaktu se spotřebitelem,“ říká MaryKay Kopf marketingová ředitelka skupiny Electrolux. Nové logo společnosti představuje nový typ písma, exkluzivní pro Electrolux, a vyzdvihuje tak nadčasové logo Electroluxu, jež bylo poprvé použito v roce 1962. S novou tváří Electroluxu se setkáte kdekoli, kde se společností přijdete do kontaktu – v prodejnách, v e-shopu, na obalech produktů nebo prostřednictvím vašich elektronických zařízení. Přechod k novému vzhledu probíhá postupně od 14. ledna 2015.