Displej v prosinci meziročně stagnoval

Poslední měsíc loňského roku znamenal pro internetovou displej reklamu v meziročním srovnání stagnaci. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 629 milionů korun, což je jen o něco málo méně než v loňském roce. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall který využil reklamní prostor na internetu v ceníkové hodnotě 25,4 milionu korun, druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionu korun a na třetím místě byl obchodník Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 20,8 milionu korun. Na čtvrté pozici se objevila společnost Garuma provozující Nákupvakci.cz (18,4 mil.) a pátý byl Lidl ČR (12 mil.). Za videoreklamu nejvíc inkasovaly CET 21, FTV Prima s Seznam.cz. Data vycházejí z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa