Displej v prosinci meziročně stagnoval

Poslední měsíc loňského roku znamenal pro internetovou displej reklamu v meziročním srovnání stagnaci. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 629 milionů korun, což je jen o něco málo méně než v loňském roce. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall který využil reklamní prostor na internetu v ceníkové hodnotě 25,4 milionu korun, druhá skončila Alza.cz s využitým reklamním prostorem v hodnotě 21,4 milionu korun a na třetím místě byl obchodník Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 20,8 milionu korun. Na čtvrté pozici se objevila společnost Garuma provozující Nákupvakci.cz (18,4 mil.) a pátý byl Lidl ČR (12 mil.). Za videoreklamu nejvíc inkasovaly CET 21, FTV Prima s Seznam.cz. Data vycházejí z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia