Coca-Cole se e-shop vyplácí

Společnost Coca-Cola HBC Česká republika, která ke konci roku umožnila svým obchodním partnerům, tedy hotelům, restauracím nebo čerpacím stanicím, jako první dodavatel nealko nápojů na českém trhu objednávat zboží prostřednictvím e-shopu, eviduje měsíční nárůst počtu zákazníků. „V roce 2015 chceme aplikaci dále rozvíjet. Díky okamžité zpětné vazbě od našich zákazníků přineseme další zlepšení, zaměřená na celkovou uživatelskou jednoduchost a vylepšení komfortu objednávání našich nápojů,“ napsal M&M Jan Ráž, manažer projektu. E-shop už funguje kromě Česka a Slovenska také ve Švýcarsku. „E-shop hodlají tento rok využít i další země naší skupiny, a to právě na základě našich poznatků a výsledků,“ uzavřel Ráž.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk