ČMS zve na semináře o fenoménu značky

Česká marketingová společnost připravuje ve spolupráci s patentovou kanceláří Chytilová & spol. cyklus seminářů Fenomén značky. Ten by měl mít podobu série čtyř přednášek, které se uskuteční v Praze v prostorách pražského Klubu Lávka od ledna do dubna. Každý ze seminářů by měl být rozdělen do tří bloků. První se bude věnovat marketingu, budování a rozvoji značky s důrazem na případové studie a konkrétní případy z praxe. Druhý blok bude zaměřen na ochranu a obranu značky. Interaktivní třetí blok ponese název Ochutnávka značky. Zde se posluchači seznámí s jednou známou českou značkou, dozvědí se něco z její historie i současnosti a formou workshopu spojeného s ochutnávkou a hodnocením jejích produktů danou značku poznají.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia