Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chance se zaměří na mladší

ČRo očekává pokles reklamy Seznam.cz si pro RTB vybral PubMatic Česká sázková společnost Chance mění korporátní komunikaci, jejímž cílem je přitáhnout mladší ročníky sázkařů. V nové kampani, již společnost spustila ke konci roku, představila claim Zábava má zelenou. „Profilujeme se jako sázkovka pro mladé lidi, kteří se chtějí bavit, zažít adrenalin, kteří jsou často on-line a nebaví je nic okoukaného a usedlého. Baví nás ironie, nadsázka, nemáme problém si do kdekoho rýpnout,“ objasňuje Jan Čumpelík, ředitel marketingu. Aktérem a zároveň režisérem TV spotů je představitel syrového českého humoru Petr Čtvrtníček. Spoty, které vznikly ve spolupráci s produkční společností Target Pictures Production, jsou postaveny na typických reakcích a slovních obratech sportovních fanoušků či provázány s legendárním představením Ivánku, kamaráde.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)