ČRo očekává pokles reklamy Seznam.cz si pro RTB vybral PubMatic Česká sázková společnost Chance mění korporátní komunikaci, jejímž cílem je přitáhnout mladší ročníky sázkařů. V nové kampani, již společnost spustila ke konci roku, představila claim Zábava má zelenou. „Profilujeme se jako sázkovka pro mladé lidi, kteří se chtějí bavit, zažít adrenalin, kteří jsou často on-line a nebaví je nic okoukaného a usedlého. Baví nás ironie, nadsázka, nemáme problém si do kdekoho rýpnout,“ objasňuje Jan Čumpelík, ředitel marketingu. Aktérem a zároveň režisérem TV spotů je představitel syrového českého humoru Petr Čtvrtníček. Spoty, které vznikly ve spolupráci s produkční společností Target Pictures Production, jsou postaveny na typických reakcích a slovních obratech sportovních fanoušků či provázány s legendárním představením Ivánku, kamaráde.